Förmåner

Medlemsförmåner & rabatter

Rabatterbjudanden 2019

Färg hos Flügger
Flügger erbjuder 20% rabatt på färg, 10 – 20% på tapeter, samt 10% på tillbehör. Gäller i alla Flüggerbutiker. Titta i Koloniträdgården, kontakta styrelse eller förbundskansli för rabattkod.

Fritidshusförsäkring hos Folksam
Kolonister i förbundets medlemsföreningar får 10% rabatt på fritidshusförsäkringar hos Folksam. Uppge din förenings namn och att föreningen är medlem i Koloniträdgårds­förbundet, vid beställning.

Rabatt hos grdn.tech
grdn.tech säljer smarta trädgårdsstål, odlingslådor, driv-/planteringsbänkar och erbjuder 10% rabatt på hela sortimentet. Beställning görs på grdn.tech. Titta i Koloniträdgården, kontakta styrelse eller förbundskansli för rabattkod.

Frörabatt hos Impecta
Impecta erbjuder 10% rabatt vid köp av fröer via impecta.se. Titta i Koloniträdgården,  kontakta styrelse eller förbundskansli för rabattkod.Koden gäller inte vid mässor eller vid köp av odlingstillbehör.

Plantor hos Klostra
Klostra ger 10% rabatt på plantor, lök, knölar, rötter och fröer. Kan ej kombineras med andra rabatter och specialpriser. Gäller endast beställningar via klostra.se. Titta i Koloniträdgården, kontakta styrelse eller förbundskansli för rabattkod.

Rabatt på Guldkannan
100 kr rabatt erhålls vid beställning av Guldkannan Towa – en kombinerad potta och vattenkanna. Genom att i ”meddelande till butiken” ange kod Titta i Koloniträdgårdenkontakta styrelse eller förbundskansli för rabattkod., kommer du att krediteras 100 kr. Det sker hos Payson (inget konto krävs). Om du hinner få en faktura på 750 kr, så behöver du bara betala in 650 kr. Hör gärna av dig vid ytterligare funderingar till: guldkannan@guldkannan.se

Rabattkoder samt information om hur du beställer hittar du i tidningen Koloniträdgården. Ladda ner en pdf om medlemskapet.