Alla som är kolonister i en av förbundets medlemsföreningar har möjlighet att dra nytta av ett antal medlemsrabatter. Använd rabattkoden som står på medlemssidorna i senaste numret av Koloniträdgården. Hittar du inte rabattkoden, kontakta förbundskansliet. Just nu ser vi över våra rabatter och förhandlar nya, dessa har vi skrivit avtal med 2019-02-05.

1. Folksams fritidshusförsäkring på 10 % för medlemmar i förbundets föreningar. Uppge vilken förening du tillhör och att föreningen är medlem i Koloniträdgårdsförbundet. https://www.folksam.se/.
2. Flügger färg som har följande erbjudande: 20 % rabatt på färg, 10-20 % rabatt på tapeter och 10 % rabatt på tillbehör. Gäller alla Flüggerbutiker, https://www.flugger.se/.
3. Impecta erbjuder 10 % vid köp av fröer via www.impecta.se.
4. grdn.tech. Nyhet. Företaget grdn.tech säljer smarta trädgårdsstål, odlingslådor och driv/planteringsbänkar. Som ett introduktionserbjdande akn ni som medlemmar erhålla 20 % rabatt på hela sortimentet vid beställning innan 2019-02-18. Därefter 10 % på hela sortimentet. Beställning görs på www.grdn.tech.
5. Klostra.se ger 10 % i rabatt på plantor, lök, knölar, rötter och fröer under 2019. (Gäller t.o.m 20191231. Går ej att kombinera med andra rabatter eller specialpriser). Ange kupongkoden du hittar i tidningen Koloniträdgården. Gäller för beställningar gjorda via www.klostra.se
6. Guldkannan ger 100 kr i rabatt vid köp av Guldkannan Towa – en kombinerad potta och vattenkannan. Erbjudandet gäller under hela 2019. Beställning görs på www.guldkannan.se.