Förmåner

Medlemsförmåner & rabatter

Rabatterbjudanden

Färg hos Flügger
Flügger erbjuder 20% rabatt på färg, 10 – 20% på tapeter, samt 10% på tillbehör. Gäller i Flüggers egna butiker, ej i deras franchisebutiker. Titta i Koloniträdgården, kontakta styrelse eller förbundskansli för rabattkod.

Fritidshusförsäkring hos Folksam
Kolonister i förbundets medlemsföreningar får 10% rabatt på fritidshusförsäkringar hos Folksam. Uppge din förenings namn och att föreningen är medlem i Koloniträdgårds­förbundet, vid beställning.

Rabatt hos grdn.tech
grdn.tech säljer smarta trädgårdsstål, odlingslådor, driv-/planteringsbänkar och erbjuder 10% rabatt på hela sortimentet. Beställning görs på grdn.tech. Titta i Koloniträdgården, kontakta styrelse eller förbundskansli för rabattkod.

Frörabatt hos Impecta
Impecta erbjuder 10% rabatt vid köp av fröer via impecta.se. Titta i Koloniträdgården,  kontakta styrelse eller förbundskansli för rabattkod. Koden gäller inte vid mässor eller vid köp av odlingstillbehör.

Plantor hos Klostra
Klostra ger 10% rabatt på plantor, lök, knölar, rötter och fröer. Kan ej kombineras med andra rabatter och specialpriser. Gäller endast beställningar via klostra.se. Titta i Koloniträdgården, kontakta styrelse eller förbundskansli för rabattkod.

Guldkannan Towa
Vi ger 10 % rabatt vid köp av Guldkannan Towa © – en kombinerad potta och vattenkanna för värdefull växtnäring och ekologiskt kretslopp i vardagen. Beställ genom att swisha 675 till 123 231 3369 och ange koden som du hittar i tidningen Koloniträdgården. Uppge namn, adress, telefonnummer och mejladress. eller betala via bankgiro: 460-9194. Läs mer om klimatarbete på www.guldkannan.se

Wexthuset.com
Wexthuset.com är en trädgårdsbutik på nätet som har massor av användbara produkter för odling och trädgårdsskötsel. De har även fröer, plantor och växthus. Hos dom får du 10% rabatt som medlem i en av förbundets medlemsföreningar. Rabattkoden hittar du i tidningen Koloniträdgården.

Rabattkoder samt information om hur du beställer hittar du i tidningen Koloniträdgården. Ladda ner en lista i pdf över vilka firmor som omfattas av rabatten.