Medlemsrabatter

2022 ser rabatterna ut så här.

Rabatt hos grdn.tech
grdn.tech säljer smarta trädgårdsstål, odlingslådor och driv-/planteringsbänkar. Medlemmar får 10% rabatt på hela sortimentet. Beställning görs på www.grdn.tech Använd rabattkod: koloni22 vid beställning.

Frörabatt hos Impecta
Impecta erbjuder 10% vid köp av fröer via www.impecta.se
Använd rabattkod: 22KOLONI. Rabatten gäller endast köp av fröer via hemsidan och kan inte kombineras med andra erbjudanden.

Flügger Färg
Flügger erbjuder 20% rabatt på färg, 10 – 20% på tapeter, samt 10% på tillbehör. Uppge rabattnummer: 36201. Gäller endast i Flüggers egna butiker, som ni hittar här: https://www.flugger.se

Fritidshusförsäkring hos Folksam
Kolonister i förbundets medlemsföreningar får 10% i rabatt på fritidshusförsäkringar hos Folksam. Uppge din förenings namn och att föreningen är medlem i förbundet vid beställning.

10  % hos Wexthuset
Wexthuset.com är en trädgårdsbutik på nätet som har massor av användbara produkter för odling och trädgårdsskötsel. De har även fröer, plantor och växthus. Med rabattkod: solros22 får du 10% rabatt. www.wexthuset.com

Guldkannan Towa
10% rabatt på Guldkannan Towa – en kombinerad potta och vattenkanna för värdefull växtnäring och ekologiskt kretslopp på kolonin. Beställ genom att swisha 765 kr (ordpris 850 kr) till 123 321 3369 eller till bankgiro 460-9194 och ange namn samt mejla koden KOLONI22, namn, adress, telnr och epost till info@guldkannan.se

Bulbs.se
15% rabatt (ej på storpack) på knölar, lökar och barrotade perenner av högsta kvalitet. Ange rabattkod KTF2022 i kassan. www.bulbs.se.

ARS & Nakaya
15 % på beskärningsverktyg från ARS/Nakaya. (Gäller ej stegar, el-eller batteriverktyg). Ange rabattkod KOL15 i kassan. www.ars-tools.se

Sneckenström
10% rabatt på sneckenstrom.se som har produkter för grönsaksodlare: fröer, belysning, bevattning, näring (2 pyralidfria) mm. Rabattkod: Cucumis. Ej rabatt på frakten. www.sneckenstrom.se/